Online magazines
Prikkel jouw klant op innovatieve nieuwe wijzeE-zines, beleef het anders
Bedrijven communiceren online meestal alleen via hun website, e-mailnieuwsbrief en social media. Maar dan missen zij dé kans om hun doelgroep een echt rijke en inhoudelijke ervaring te bieden! Periodieke publicaties zijn een uitgelezen instrument om in contact te blijven met je doelgroep en ze te inspireren. Door een online magazine niet geïsoleerd maar in samenhang met website en social media in te zetten, creëer je het ideale platform om je doelgroep aan je te binden.
Je doelgroep inspireren
Als organisatie ben je continu op zoek naar de meeste effectieve manier om je doelgroep te bereiken. Daarbij hou je het doel nauwlettend in de gaten. Maar wat wil je eigenlijk communiceren en waarom? De moderne consument wil gehoord worden en het gevoel hebben dat er zorgvuldig en transparant gecommuniceerd wordt. Een online magazine speciaal ontworpen voor deze veeleisende (potentiële) klant speelt in op die behoeften: het maakt de belofte van relevantie en transparantie waar. Het draagt bij aan een goede relatie met de doelgroep en creëert het gewenste imago rondom je merk. Het vergroot het bewustzijn van je doelgroep rondom je merk en activeert je doelgroep. Bovendien stelt het je in staat om op een geïnspireerde manier meer te vertellen over je producten en diensten. Dat klinkt natuurlijk heel mooi maar hoe doe je het?
Online Magazines
Online magazines voegen inspiratie & beleving toe aan je online communicatiemix. Video’s, geluidsfragmenten en animaties helpen je je verhaal beter over te brengen op elk moment op ieder scherm. Een goed online magazine inspireert, boeit en neemt de lezer mee doordat de informatie lineair wordt gecommuniceerd in plaats van te verdwalen in een grote website. Een goed bladritme en content wat afgestemd is op het profiel van de lezer dragen bij aan een relevante beleving en verhogen de conversie. Door realtime A/B testen kan er continue worden geoptimaliseerd en gestuurd worden op hogere conversies.